20110902








Hej Hopp!!


 Lätt jogging runt spikön och sedan morgonyoga 07.00 på "Arenan".


Piggelin!!!


Underbar start på 3 lediga dagar!




Igår  fixade tandläkaren till mina "gaddar"



Hoppas de ska dröja läääänge till nästa gång.



Var bedövad 3 timmar , otrevligt.


Tröstade mig lite med att köpa göör gott surdegsbröd och god ost i
 

ostaffäre hos Lena.


Sedan kokade jag plommonmarmelad och städade.


Då slipper jag de idag. Bara njuta nu!






Nu tar ja och Josefian oss en tur till Göteborg och


träffar våran goaste Klara. Saknar min goa....







Härligt med rostat bröd och nykokt ;) plommonmarmelad.


Ha de bra ni med!






Tittut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0