20110915




Tjingeling!





Ja är så taggad


har fått en ny  APP som räknar hur


snabbt  och långt jag springer.  Och kommer med heja rop :-)


Så kul att tävla mot sig själv.


Och hoppas att man kan öka tempot.


Vill ju bli bättre på Gbg-varvet nästa år eller iallafall 


inte sämre.


Fick sluta 2 timmar tidigare igår. 


Ska jobba igen de idag.


Så stack ut och sprang 6km i sol och storm.


Hade glömt att ta av mej mina


"skramliga" örhänge.


Inte kul tappade en liten sköldpadda och "piggen" till ett örhänge.


Retligt!!



Satte mig i solen 1.5 timme och laddade om till ett spinningpass.


45 min fullfart bra musik och ledare.


Tufft pass! Jättekul!


Maria och Amanda var oxå där. Kul!


Ska försöka gå på de passet i höst.


Måste ju variera ....


Chilldill i soffan sedan.


Helt slut.

Konstigt...









Fint besök i helgen!

Klara och Johan kommer hem.

Får hoppa upp och städa nu så de känner sig

Välkomna ;-)




Tittut



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0